فرماندار: با حضور پرتعداد گردشگران، مدیریت پسماند شمیرانات فراتر از توان ماست
فرماندار شمیرانات با هشدار نسبت به چالشهای محیطزیستی در مناطق گردشگری این شهرستان تأکید کرد: مدیریت پسماند در شمیرانات به دلیل تراز بالای حضور گردشگران، فراتر از توان محلی است و نیازمند همافزایی دستگاههای اجرایی بالادستی و مدیریت شهری پایتخت است.
۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۹:۳۵