حادثه در پارس جنوبی ۶ مصدوم درپی داشت
مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: براثر وقوع حادثه حین آواربرداری از تاسیسات آسیب دیده پالایشگاه ششم گاز پارس جنوبی در عسلویه، ۶ نفر مصدوم شدند.
بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابراهیم عباسی در تشریح این خبر بیان کرد: صبح دوشنبه حین آوار برداری از تاسیسات آسیب دیده جنگ رمضان در پالایشگاه ششم گاز پارس جنوبی در عسلویه، انفجار و آتشسوزی محدودی رخ داد.
وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای امدادی و آتش نشانی پالایشگاه وارد عمل شده و آتش را کنترل و خاموش کردند.
مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از مصدوم شدن ۶ نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری بازسازی پالایشگاه خبر داد و اضافه کرد: ۳ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و ۳ نفر دیگر برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.