پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برقراری بیش از ۱۹۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ آبفای همدان در پاییز امسال خبر داد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاریفر گفت: از این تعداد تماس، ۴۵ درصد به کارشناسان متصل و ۵۵ درصد بهصورت ماشینی پاسخگویی شده است.
او تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاعیابی از قطعیها و پیگیری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشترکین و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است، ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمینه اطلاعیابی، بدون نیاز به کارشناسان پاسخ داده شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: از ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آبو فاضلاب شهری و روستایی در سطح استان، ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبکه و انشعابات آب وهزارو ۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگی و شکستگی فاضلاب بوده است.