پخش زنده
امروز: -
سامانه خدمات الکترونیک شرکت گاز استان یزد امروز با حضور مسئولان استان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم گفت: بر اساس این سامانه، خدمات ۲۲ گانه شرکت گاز به صورت آنلاین به مردم ارائه میشود.
میدان شاهی با اشاره به اینکه با راه اندازی این سامانه حضور مردم برای دریافت خدمات این شرکت منتفی میشود، افزود: خرید اشتراک، صدور قبض المثنی، اعلام کارکرد یا تسویه حساب، تغییر نام، اصلاح آدرس و شماره تماس، آزمایش و تعویض کنتور، رفع اشکال قبض، درخواست قطع و وصل جریان گاز و جابجایی علمک از جمله خدمات است که از طریق سامانه آنلاین انجام میشود.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، زمان انتظار برای نصب علمک از ۲۲ روز به ۱۶ روز و نصب کنتور به ۲ روز کاهش یافته است.
معاون عمرانی استانداری یزد هم اظهار داشت: الکترونیکی شدن خدمات دولتی به ویژه شرکتهای دولتی نظیر شرکت گاز ضروری است و میتواند رضایت مندی مردم از دریافت خدمات را افزایش دهد.
صادقیان ادامه داد: حذف کاغذ از فرایند خدمات هم از جمله مزایای خدمات الکترونیکی است که تجربه نشان داده هزینه زیادی را به خود اختصاص میداده است.